2016. március 2., szerda

Mosoly=fél győzelem


Aki önmagát legyőzte, azt nem lehet legyőzni! Az verhetetlen.

Sokan vannak, akik úgy gondolják, nekem valamiért könnyebb....
Mert ilyen a természetem vagy ne adj Isten, fel se fogom mi történik velem....
De az az igazság, hogy nekem minden ugyanannyi erőfeszítésbe kerül, mint másnak. Reggel felkelni és értelmet keresni a napban, rámosolyogni az emberekre még akkor is, ha a lelkedben vihar van... és érezni a fájdalmat, mégis tovább csinálni. Mindenkinek más és más a nehézsége, de egyiket sem lehet a másikhoz mérni és lekicsinyíteni.
Az én receptem roppant egyszerű, csak rá kell szoktatnod magad: Mindenben a szépséget kell keresned. Egy szellőben, egy vitában, egy arcban. És ha ez sikerült, csak rá kell mosolyognod valakire. Hidd el, még ha az elején erőltetett is, a sok pozitív visszajelzés után már nem lesz nehéz. Már nem kell majd keresned a dolgokat, amik előre visznek, mert mindenben meg fogod találni.
Sok sikert és mosolyt kívánok hozzá! :)

1 megjegyzés:

  1. Annyira büszke vagyok rád Anna, hogy ilyen fiatalon már nem csak tudod..DE csinálod azt,amit sokan még most tanulnak...vagy még csak nem is sejtenek...! :) További csodákkal és mosolyokkal teli utat kívánok Neked! Tündér öleléssel <3

    VálaszTörlés