2016. június 20., hétfő

Ősember barlangja - 604 m

A pillanatokat gyűjtsd, ne a dolgokat!

A hétvégén a család egyik felével megünnepeltük a 24. szülinapomat! Nagyon klassz dolgot kaptam: egy piknikezős reggelit a szabadban és egy jó kis kirándulást a Szalajka-völgyben. :)
Még soha nem is jártam a környéken, úgyhogy nagyon izgalmas volt együtt felfedezni a helyet. Kisvasútaztunk egy kicsit, majd felmásztunk az Ősember-barlangjához is, ami 604 méter magasan van, szóval lényegében a Kékes fele meg is van. ;)
Aztán vissza fele megpihentünk a Fátyol-vízesésnél, körbejártuk  a szabadtéri erdei múzeumot és gyönyörködtünk a Szikla-forrásban és a rengeteg pisztrángos tóban.

Hazafele megnéztük még az Egerszalóki sódombokat is.
Hiper szuper jó szülinap volt, felejthetetlen élményekkel. Köszönöm :) <3

1. Boldog születésnapot! Isten éltessen!

2. Nagyon szép ajándékot kaptál Annám, erre tényleg mindig emlékezni fogtok és nagyon gratulálok, hogy már ilyen magaslatokba is feljutsz!! Büszke vagyok nagyon Rád! 😍

3. Nagyon szép ajándékot kaptál Annám, erre tényleg mindig emlékezni fogtok és nagyon gratulálok, hogy már ilyen magaslatokba is feljutsz!! Büszke vagyok nagyon Rád! 😍

4. Boldog szülinapot :) Az ősember barlang rgy nagy lépés, nagyon nehéz túra :)

5. Nagyon szépen köszönöm Nektek! :) Hát, tényleg nem volt piskóta, de nagyon szép hely. :) Megéri felmenni!