2017. március 12., vasárnap

Vasárnap este


Bízz az időzítésben

Egy csodás éjszakát töltöttem a saját kádamban, ágyikómban, amit nagyon élveztem... Olyat aludtam...! :) Kipihentem ébredtem pénteken, neki is álltam gyorsan a teendőimnek: inhalálás-sorozatok, maszkozás, torna és bicikli. Aztán felszakadt a váladék, aminek nem is kellett volna ott lenni, így hamar visszakerültem a klinikára.
Kicsit tanácstalanok voltunk, mert az értékeim nem nagyon romlottak, de megfigyelésre mindenképp maradnom kellett.
A tegnap éjszaka viszont hosszú volt: nem tudtam aludni, mert nehezen kaptam levegőt, reggelre pedig lázam is lett, így nem volt kérdés: újabb antibiotikum kúra következik.
Így lett a vasárnapi hosszú estés programom a PEP-maszkozás.

Ennek ellenére töretlenül bízom benne, hogy most már találunk megoldást és újra mélyen beszívhatom a friss tavaszi virágok illatát! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése