2016. február 21., vasárnap

Boldog Karácsonyt és Új Évet - Nekünk! ;)




Az ünnep nem egy nap. Az ajándék nem a fa alatt vár. Az igazi ajándék az Életben vár. És a karácsony maga az ajándék. Akit az Élettől kapunk. Nekem TI vagytok a karácsony.


Egy hete, hogy hazakerültem. Ez idő alatt rengeteget javultam! :)
A légzésfunkcióm már 48%-nál tart, és 6 perc alatt 433 métert gyalogoltam, míg műtét előtti napon csak 73 métert. Egyre többet eszek, reméljük lassan elkezdek hízni is. Még nagyon gyenge vagyok, napközben még sokat pihenek, alszok, hogy bírjam a rengeteg kezelést és a terhelést is. Erről is lesz beszámoló ;)

A drága kis családom pedig amellett hogy helyt álltak mellettem, megvártak az ünnepnapokkal is. Tegnap este megünnepeltük a karácsonyt, szilvesztert és pár szüli- és névnapot is. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése