2016. május 7., szombat

Első levelem :))



Hihetetlenül édes dolog történt velem... :) Kaptam egy levelet... de nem ám akármilyet! Egy nagyon drága lánykától, aki szintén egy betegséggel küzd, most is kórházban van, de nem adja fel és doktornő szeretne lenni, hogy másoknak is segíthessen! :)
A suliban pedig egy fogalmazást kellett írnia, ő pedig rólam írt:

"Anna egy fiatal, 25 éves tüdőbeteg lány. Cisztás Fibrózisa van. Már születése óta beteg, az orvosok pár hónap után lemondtak róla, de Ő küzdött!
Rengeteg gyógyszert szed. A TV-ben is szerepelt már, lehet hogy másoknak nem olyan ismert személy, de nekem igen. Már 2 tüdőtranszplantáción átesett, de az első pár év után megadta magát, így 2015 végén átesett a 2.-on és hosszadalmas lábadozás után most jobban van.
Blogot is ír, mely neve: Csak Levegőt!, facebook oldalt is vezet.  Sok "vértisztításon" esett át.
Kedves, okos, vicces és erős akaraterejű lány. Igaz, személyesen még nem találkoztunk, tervezzük, de addig is tartjuk a kapcsolatot. Nagyon sok mindenen keresztül ment már lassan 26 év alatt. Ő az én példaképem. Nagy az élni akarás benne. Én teljes szívemből tisztelem, és azt kívánom neki, hogy sokáig legyen boldog.
Remélem sokmindenre viszi az életben ez a mosolygós, gyönyörű és élni vágyó lány!"
Írta: Füki Fanni Patrícia                                2016.04.29.

<3 Innen is sok puszi és kitartást kívánok Fanni! :)
Ui.: Öregszem én is, de még csak 23 vagyok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése