2016. július 23., szombat

66%



Ez az, amikor a félelmeid csak a fejedben vannak és az igazi Élet elkezdődött! 


Újabb szuper hetem volt! :)

Hétfő délután, miután Fefe hazajött a munkából, elmentünk kirándulni a Nap-hegyre (253 m). Nagyon büszke vagyok rá, hiszen ő minden túrát 30%-os tüdőkapacitással teljesít, hajnali fél 5-ös kelés, munka, rengeteg inhalálás, tüdőürítés után <3 Ő az én Hősöm!

A hét közepén jártunk a Klinikán, ellenőrizni a "szokásos" dolgokat: vérvétel, gyógyszerszint, EKG, Légzésfunkció, Röntgen... ÉÉÉÉÉS! Tovább javult a tüdőm! 66%-ot fújtam. :)
Tudom, mindig elmondom.... de hihetetlenül jó érzés! :)
A cukrom kicsit rendetlenkedik, de mostantól jobban odafigyelek rá.
Majd gyógytornával folytattuk a napot, aholis kipróbálhattuk a Flabelos gépet. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Teljesen átmozgatta az összes izmomat, rengeteg gyakorlattal lehet hasznosítani, nekem nagyon bejön. :)



Aztán végre eljutottunk a Fővárosi Állatkertbe is! :)
Egyszer már jártam ott, kb. 3 éve, de akkor már nagyon rosszul voltam, erős fájdalmaim voltak minden levegővételnél és még nem tudtuk beszerezni a hordozható oxigént, így hiába voltam, nem tudtam élvezni...
De most! :) Megnéztünk (majdnem) minden állatot, felmásztunk minden hegyre-dombra és szuperül éreztük magunkat!



Péntek este pedig újra kirándultunk itt Budaörsön: bejártuk a Kövirózsa tanösvényt,  végigpróbáltam a szabadtéri tornapályát, majd felmásztunk megnézni a Törökugratóról (251 m) a naplementét. <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése