2016. szeptember 16., péntek

Betegség -> vidámság




Előbb el kell viselnünk az esőt, hogy aztán szivárványt láthassunk.

Kékes után Fefe beteg lett. Lehet kicsit megfújta a szél vagy elkapott valamit, kitudja. Gyorsan külön is költöztünk, egész múlt héten se puszi, se pá nem volt... Jól bírtuk, hétvégére ki is jött a dologból, de szombat hajnalban már én lettem beteg. Szerencsére lázam nem volt, de minden felsőlégúti nyavalya rám jött. Gyorsan ágyba-bújás, forró tea hegyek és lámpázás. Ez van nekem, hiszen ha komolyabbra fordul a dolog csak vénásan tudok antibiotikumot kapni, mivel az idők folyamán a szervezetem már allergiás lett a szájon át kapható antibiotikumok java részére.
Hétfőn még tüsszögve-prüszkölve mentem dolgozni, de azt a napot is leküzdöttük és estére már a TV2 Magellánnal forgattunk az Országos Korányi TBC és Pulm. Intézet CF osztályán.

Kedden szinte már semmi bajom nem volt, szerdán pedig már nagyon izgultam, ugyanis munka után egyből siettünk az esküvő előtti utolsó ruhapróbájára. Csak annyit árulhatok el, hogy szemet kápráztatóan gyönyörű lesz! :))

A csütörtök-pénteket mi is kivettük szabadságnak és leutaztunk a Balatonhoz, még egy utolsót körbenézni, romantikázni. Úgy néz ki, tényleg kifogtuk még az utolsó meleg napokat, úgyhogy ezt kihasználva még tornáztunk is egyet :)




Tegnap délutántól pedig -lévén én leszek a tanú- segítünk a barátainknak, amiben csak tudunk, hogy a nagy közös napjuk felejthetetlen és felhőtlen lehessen. <3 :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése