2016. október 24., hétfő

Csontsűrűség vizsgálat és egyéb nyalánkságok


Mindenki álmokkal, vágyakkal nő fel... csak van, akinek többet kell küzdenie értük

Nemsokára egy éves leszek... ennek örömére sok-sok vizsgálatra el kell mennem, hiszen a rengeteg gyógyszer mellékhatása és a CF szinte minden szervemet érinti.
Pénteken csontsűrűség vizsgálatra vitt Fefe, ahol a csontok ásványianyag-tartalmát mérik. Mivel már évek óta rendszeresen szedek szteroidot, így évente el kell végezni az oszteodenzitometriát. Igazából semmi fájdalmas nincs benne és mellékhatása se lehet, tehát egy igen felüdítő vizsgálat a többihez képest. :) A vizsgálat ideje kb. 5-10 percet vesz igénybe, amíg a gép átvizsgál a gerincemtől a lábamig és kimutatja, hogy milyen a csontok állapota, milyen mértékű a csontritkulás. Jó hír azonban azoknak, akik szintén csontritkulásban szenvednek: állítólag nem csak a kálcium-d3-k2 vitamin kombó segít, hanem a csoki is! ;)

Apropó: hihetetlen, de nekem csak nagyon kicsit romlott tavalyhoz képest a csontösszetételem. :)

Hétvégén pedig újabb szupi-buli volt, hazajöttünk a szüleimhez Győrbe és végre újra együtt volt a család és megünnepeltük az elmaradt szüli,- és névnapokat. :)

Van még egy jó sztori vasárnapról: épp az intenzíven feküdtem szilveszterkor és nem voltam annyira parti hangulatban, de anyuék elmentek egy buliba, ahol volt tombola... megkérdezte, hogy milyen számokat játsszon meg a nevemben? Majd utána írtam neki, hogy nagyon éhes vagyok... erre nem nyert egy ebédmeghívást két főre nekem? :D Nagyon találó volt.. úgyhogy végülis vasárnap délben Fefével ellátogattunk a Zöld Fa étterembe és fejedelmi ételeket fogyaszthattunk a nyertes tomboláért cserébe. :)))



Ma pedig lett lehetőségem visszalátogatni a volt iskolámba, ahol már 3 éve (mióta megtudtam, hogy első tüdőátültetésre lesz szükségem) minden nap imádkoznak értem a volt tanáraim és a mostani diákok. Be tudtunk ülni együtt az iskola kápolnájába, együtt imádkoztunk, majd megköszöntem nekik a sok-sok imát, hiszen nagyon-nagy segítség volt nekem a nehezebb és a jobb időkben is! :) <3


2 megjegyzés:

  1. Áááááááááááááá, Panka, én lemaradtam erről... Pedig már annyi puszim van, de annyi.....:D
    Meg akarom még írni, hogy Misim nagyon örül, hogy jól vagy, több filmet is megnéztünk rólad mostanában, és ő nagyon büszke Rád, és nagyon örül. És az imát nem hagyjuk abba. Fefének is sok puszit küldök! Szilvi nénitek

    VálaszTörlés
  2. :) Köszönjük szépen, sajnos csak óraközben tudtam ellátogatni a suliba...de bepótoljuk! sok puszi az egész családnak <3 :)

    VálaszTörlés