2016. október 4., kedd

Fogorvos


- Szörnyű, neked még mindig fáj a fogad? Na, ha az enyém lenne, én már rég kihúzattam volna! 
- Tudod mit? Ha a tied lenne, én is... 

Ááá! Ez ment egész délután... azért szerencsére nekem nem kellett fogat húzni, csak Fefének. Nekem fúrtak-faragtak-tömtek. :) Igazából még mindig van egy tejfogam és azzal gyűlik meg a bajom. A Doktornénink nagyon kedves, az asszisztense pedig külön főnyeremény, mert családtag, úgyhogy szerencsére mindig gyorsan és fájdalommentesen megússzuk a dolgot.
Mivel már közeleg az Új Barátom (tüdőm) első születésnapja, így pont jókor is jött,  hogy ránéztek a fogaimra, hiszen olyankor sok kivizsgálás van. Amúgy pluszban kell ilyenkor antibiotikumot szednem; pár nappal már korábban el kell kezdeni bevenni, mivel a fogászati beavatkozásnál könnyen megsérülhet a fogíny, a száj pedig teli van bacikkal, az én immunrendszerem pedig még mindig le van gyengítve... szóval ezért. :)

Az autónk pedig nagyon rendbe jött,újra kocsikázunk! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése