2017. június 8., csütörtök

Bezártság




Ha nincs benne kihívás, nem is fogsz fejlődni :)

Kicsit dicsekszem: meglepetésszerűen jól fejlődik az állóképességem! Napi 8-9 km-t is tudok ágyban biciklizni és tegnap 2 hónapnyi fekvés után már szinte 300 métert is sétáltam egyben. Közben még beszéltem és nevettem is! :D Igaz, még mindig lélegeztetőgéppel megyek, de már sokkal kisebb oxigén-utánpótlással.

Tervben volt, hogy erre a hétvégére talán már hazamehetek... Kaptam saját gépet, elkezdtük hozzá az ügyintézéseket is: a villamos energiafogyasztó hálózatunk védetté nyilvánítását, a háziorvosi "ügyeletet", stb. és megszabadultam az összes csövemtől is. Végre szabadság! :)

Azonban a szervezetem sajnos még nem elég erős... A gyulladás a véremben napról-napra erősödik. Ennek következtében  éjszaka nem tudok pihenni, nappal fáradt vagyok, hőemelkedéseim, lázaim vannak és természetesen így nem lehet hazamenni. Elkezdtem egy antibiotikumot szedni szájon át, de kevésnek bizonyul. Ha tippelnem kéne, akkor holnap kezdünk újabb antibiotikumokat, de azokat már csak intravénásan lehet, ahhoz pedig "beépített" centrál véna kell, mert sajnos a napi vérvételek megoldása is elég nehézkes.
Az újabb fertőzés miatt pedig mára szobafogság volt elrendelve, így nem sétálhattam... most erősödni kell tovább :)

Köszönöm a rengeteg bátorító, biztató szót. Köszönöm, hogy minden nap velem vagytok! <3

7 megjegyzés:

  1. 😊😙Okè,csak igy tovább,hamarosan kilábalsz!💓

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szorítok Neked Anna. Csodálom a kitartásod. Nagyon-nagyon erős Emberke vagy. Hiszem, hogy sikerülni fog. :-)

    VálaszTörlés
  4. Szia,

    Szüksége van egy törvényes 2% -os hitelkamatra ?, Az Aanna Loan Finance kölcsönöket kínál magánszemélyeknek és szervezeteknek. Hitel, Hiteleink jól vannak biztosítva és a maximális biztonság prioritásunk, rendelkezésre álló kölcsönöket kínálunk.

    * Személyes kölcsönök (biztonságos és nem fedezett)
    * Üzleti kölcsönök (biztonságos és nem fedezett)
    * Kombinált kölcsön
    * Konszolidációs kölcsön és még sok más:

    Ha érdekli, vegye fel velünk a kapcsolatot az e-mail kézhezvételével, hogy lehetővé tegye a tranzakció folytatódását, e-mailben érhető el: annaloanfinance @ gmail.com, gyors csevegés vagy a WhatsApp / +35677926593

    Minden jót,
    Anna Figo,
    Hívja / Whatsaap +35677926593
    C.E.O / főtanácsadó.
    Anna hitelfinanszírozás
    annaloanfinance@gmail.com

    VálaszTörlés