2016. április 23., szombat

A tüdőm éppen hatvan...! :)



A tüdőm éppen hatvan, az egészségem majd' kicsattan! :)

Vééégre! :) Felköltöztem és elértem a 60%-os légzésfunkciós kapacitást! Minden szuper.... végre a saját ágyikónkban alszok el, párna helyett a páromat ölelem, elkezdtem a jogosítványt csinálni és ma is kirándultunk! :) Amikor Fefe nem dolgozik megyünk, kirándulunk, tervezünk és a közeljövőben meg is valósítjuk! Évek óta erre vágytam és most, hogy itt van... alig bírok magammal :)

5 megjegyzés:

  1. Hurrá, hurrá, csak így tovább!!!
    “Az igazi győztesek azok, akik minden szituációra olyan elvárással tekintenek, hogy miképp is tudják működőképessé, vagy még jobbá tenni.” (Barbara Pletcher)

    VálaszTörlés
  2. Jajjjj de jó!! Olyan ügyes vagy! Nagyon büszke vagyok Rád! 😊😊😊😊😙😙😙😙

    VálaszTörlés
  3. Jajjjj de jó!! Olyan ügyes vagy! Nagyon büszke vagyok Rád! 😊😊😊😊😙😙😙😙

    VálaszTörlés
  4. :))) Köszönöm! :) Sok puszi!

    VálaszTörlés