2016. április 2., szombat

Én, a recept-milliomos :)


Tanulj a tegnapból, élj a mának, reménykedj a holnapban! :)

Igen, más a pénzzel pózol, én meg receptekkel. :)

Sokat gondolkoztam, hogy beszéljek-e piszkos anyagiakról, de hát ez is hozzátartozik az élethez és épp aktuális kérdéssé nőtte magát nálam, mert ebben a hónapban lejár a közgyógyom.
Már többször láthattátok, hogy mennyi gyógyszert tömök magamba, amihez hozzá tartozik, hogy ki is kell fizetni őket, így nem ritka, hogy havonta akár 40.000 Ft-ot is otthagyok a gyógyszertárban, plusz mivel a párom is Cisztás Fibrózisos beteg, gondolhatjátok, hogy ez az összeg csak nőni szokott, pláne valami akut dolog esetén.
Így nagy segítség lehet(ne) a közgyógy-támogatás, amely maximális keretösszege havi 12.000 Ft... amire még én se vagyok jogosult. Azért persze összegyűjtöttem mindent; háziorvosi igazolásokat, jövedelem igazolásokat, stb... hátha most majd havi 7.000-nél több lesz a keret. A remény hal meg utoljára... :)

Ui.: Nem panaszkodás, nem kell utalni a számlámra, egyszerűen azért írtam le, hogy ti is tisztábban láthassatok. :) Ez a támogatás, plusz amit az állam nyújt egy-két valóban megfizethetetlen (több százezres) gyógyszerre, valóban nagy segítség, amire aztán tényleg nem lehetne előteremteni a pénzt.
Épp ezért szeretném még egyszer megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem Nektek és az Uniqa-nak, hogy megnyerhettem a 'Higgy magadban' pályázatot <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése