2017. január 2., hétfő

BÚÉK



Kívánunk az Újévre 12 szerencsés hónapot, 52 vidám hetet, 365 sikeres napot, 8760 örömteli órát és közel 7884000 egészséges lélegzetet! :)

Mindent összeadva szuper év volt 2016! Bár megéltem mindkét végletet, hiszen feküdtem az ágyban magatehetetlenül, nem sokra rá pedig megmásztuk a Kékest. :)
Nagyon jó érzés volt erre az évre visszagondolni, mivel óriási hála van a szívemben: a donornak és a családjának, akik miatt megélhettem mindezt, a rengeteg nővér, doktor és minden kórházi alkalmazott, aki hozzásegített a gyógyulásomhoz és mindig egy kis mosolyt csaltak az arcomra, a családomnak, akik minden nap ha tehették velem voltak, a barátaimnak, akik nem hagytak el és minden döntésemben támogattak és a páromnak, Fefének, aki saját egészségét és idejét nem sajnálva fáradozott azon, hogy minden pillanatban szeretettnek érezzem magam és ne felejtsem el a céljainkat! :)

És hát mi tagadás, nagyon jól állunk, hiszen elkezdhettünk nyár végén dolgozni, sikerült a vezetési órák végére jutni és januárban már vizsgázhatok is. Tervezzük a jövőnket és alig várjuk az esküvőnket :) Többek között pedig szerencsénk volt és nagyon sok emberhez eljuttathattuk a gondolataimat: a célok elérésének fontosságát, a harcunkat és az élet szeretetét! :) Köszönjük ez úton is.

Az ok, amiért nem jelentkeztem mostanában: sikerült kicsit meghűlnünk, amire könnyen összeszedtünk minden félét. Fefe a szokásosnál is jobban köhögött és nekem is lett egy kis váladékom, majd karácsony utáni napokban pedig a májam is megkergült. 10x-es lett a májfunkcióm és nagyon fájt a pocim. Mára már jobban vagyok, bár sok találkozót le kellett mondanunk és dolgozni se tudtunk menni. Holnap még egy vérvétel és remélhetőleg délutánra kiderül, hogy mi is okozza/okozta a problémát.

Remélem mindenkinek nagyon jól telt a karácsony, mindenki a szeretteivel tudott lenni, értékelve a perceket, majd hálát tudott adni ezért az évért. Én nagyon hálás vagyok Nektek, hogy velem voltatok végig, minden nap és a sok imával, gondolattal segítettetek a csúcsra jutni. :)
Sok puszi mindenkinek <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése