2015. július 25., szombat

A kitartásom

Már annyian kívántatok kitartást, hogy gondoltam megmutatom:


A 3 kg-os hordozható oxigénnel

Meg azért le is írom... :)

Jó páran kérdeztétek, hogy honnan a jó kedvem, a kitartásom...
Miért/hogyan lehet ezt csinálni?!
Engem Isten / az Élet sok mindenre megtanított. És ezek között van a hála is. Hálásnak lenni dolgokért, ami egyeseknek talán magától értetődik... de sajnos ez nem így van.
Semmit nem birtokolhatunk és ezért kell hálásnak lenni.
Az emberek szeretetéért, egy mosolyért, egy levegőért.
Sokan olyan testben élnek, amit nem szeretnek. Én is egy beteget kaptam, de mindenkinek van lehetősége változtatni.
Én is elképzeltem egy életet és meg is teszek érte mindent, amit lehet.
Így lehet ezt csinálni. :)

//

A vőlegényemmel tegnap ünnepeltük a 6. évünket! :)
Ilyen boldogságot és szerelmet kívánok én is mindenkinek <3
Tényleg jóban-rosszban együtt vagyunk és alig várjuk, hogy ezt az oltár előtt is kimondhassuk, de ahhoz tényleg jó lenne már egy szuper tüdő is! :)

1 megjegyzés:

  1. 2% -os ésszerű kamatlábbal nyújt hitelt vállalkozásoknak és magánszemélyeknek. E-mail: (christywalton355@gmail.com), ha érdekli a hitelkínálat.

    VálaszTörlés