2017. július 26., szerda

Esküvőnk


Tudtuk… mindig is tudtuk és idővel egyre jobban, hogy mi megtaláltuk az igazit! J
Nélkülözhetetlenné is váltunk egymás számára, de most mégis valamiért azt a próbált kell kiállni.








Mikor már túlságosan közel lett, amitől a legjobban féltünk, hogy el kell válnunk, akkor az eredetileg tervezett álomesküvőt inkább előbbre hoztuk.
Úgy gondoltuk, hogy Isten színe előtti egyházi kötelék mégbiztosabbá tehetné lelki-szellemi összeköttetésünk, ne várjuk meg a kitűzött dátumot. Majd ha az égiek adnak rá lehetőséget akkor egy polgári szertartáson újraterveztük volna a lakodalmat amit viszont tudtunk, hogy rengeteg ember számára kell majd akkor megnyissunk, de a polgári szertartás csak a földi javak egymásfelé biztosításáról szólt számunkra, nekünk az Isteni kötelék kellett biztosítékul!
A menyasszonynak mindvégig kitartott gyönyörű mosolya, kacagását sosem feledjük, de hullámzó testi egészsége és a fertőzések elkerülése miatt először csak egy pap által tanúk mellett az ágyánál terveztük az örökké szóló „Igen”-t.
Végül, mint minden igaz szívű menyasszony tovább tervezte szíve a lehetőségeket, én félőn merészkedtem neki a dolgoknak, nehogy túlvállalja magát...
A kórház és a helyi plébános úr segítségével lehetőséget kaptunk arra, hogy a kórház kápolnájában lehessen a szertartás, amiért is örökké hálásak leszünk nekik! Családjaink gondoskodtak öltözetünkről, az orvosok és Anna pedig mindent önzetlenül megtettek, hogy sikeres legyen ez a nap.
Aznap kórházhoz érkezve… szégyen-nem szégyen annyit vőlegény még érkezésekor nem sírhatott az esküvője előtt, mint én... Nekem nem a menyasszonyal volt a bajom, nem értettem akkor sem miért kell, hogy így legyen.
Erre nincs idő, összekaptam magam és őszintén mosolyogva felmentem, hiszen ott vár rám az én kedvesem. J
Ebédre a menyasszony különleges lakomát kapott, mégha már lakomázni nem is tudott korlátolt egészsége miatt, de jó ízűen boldog lélekkel, kicsit izgatottan, falatozott.
Ebéd utáni pihenés, majd eljött az idő a készülődésre, elbúcsúztunk majd a családja és a baráti személyzet segítségével készülődött.
A kápolnába egészsége védelme érdekében csak pár ember osztozhatott a történésekben, de sokan kint rekedtek, nem is tudtunk szólni nekik, akikre szívünkben ilyenkor is gondoltunk.

Megérkezett a menyasszony, rajta maszk, kerekesszékben, lélegeztetővel, de ebből semmit nem vettem észre csakis Őt!


 Ó én drága Igaz szerelmem, olyan gyönyörű az a lélek, ami belőled sugárzik. 
A meghatottságtól mikor meglátott elindultak a könnyei, nekem is nehézség volt csitítani magam, de örvendtünk a pillanatnak.
Felállt és vágyai szerint apukájával az oltár elé lépdelhetett.
Őszinte szívvel megesküdtünk, szeretetben és jó emberek társaságában.

A személyzet köztük orvosok-nővérek a szabadidejükből velünk voltak, ott örültek, meglepetésként egy kis termet felöltöztettek és lehetőséget adtak, hogy kicsit összeüljünk pár jó szóra, koccintásra persze Anna kedvenc kölyök pezsgőjével! J
Végig boldogok voltunk hiába fenyegetett jól láthatóan az elkerülhetetlen.
Készültek képek is, melyeket megosztok, egy addig általunk nem ismert jó lelkű fotós és Anna közeli jó barátja aki szintén fotózással is foglalkozik volt segítségünkre. Az Ő képeiket csodálhatjátok hálásan köszönök nekik.
Összesen csak pár óra telt el, de az égiek engedték, hogy szervezete végig bírja pedig az előző napok tükrében féltően aggódtam érte.

Felmentünk és a szülinapi lufit, amit 25. születésnapjára kapott most követte két nagyobb és sok-sok kisebb lufi, ami a kórteremben feje fölé szállva szívét tovább melengette.
Bebújt az ágyba, még átöltözni sem nagyon akart, a mosolygós leány végtelen mosollyal az arcán mosolygós asszonnyá változott. Nem volt az a fájdalom az a légszomj ami ezt tőle elvehette. J


Szokásos módon este még segítgettem, szeretgettem és aztán aznapra mosollyal álomra hajtotta gyönyörű fejét.

Kincsem! Remélem, te már érted amit én nem... megígértem, hogy megírom ezt a cikket is.
Most csak ezzel kívánhatok boldog névnapot!
❤️Én benned hiszek igazán! Tanulom hinni, hogy valamiért van ez csak még nem érthetem!
Örökké szeretlek kedvesem, örökké!❤️







9 megjegyzés:

  1. Csodalatos
    Anna mar odafent van de ő ugyanúgy szeret orokke es tudja hogy te is ot.De ott mar neki sem faj semmi.
    Orokke tarto szerelem van koztetek <3 :(

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos szavak,csodálatos képek.Minden elismerésem a tiétek!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm neked, hogy megosztottad velünk ezt a nagy eseményt, és az átélt boldog perceiteket. Jó Annát "újra"boldognak látni!Együtt érzek veled, a családdal, szeretteitekkel. Boldog lehetsz, mert ennek a csodás léleknek Annának, a hitvese lehettél,lehetsz, de szomorú is egyben, h a földi útja ilyen hamar végetért, hogy a kezed el kellett hogy engedje. Kívánok neked sok erőt,és hogy találd meg a lelked nyugalmát!

    VálaszTörlés
  4. Csodálatosak vagytok!
    Nagyszerű vagy Fefe, hogy megosztottad velünk a gondolataidat!
    Hálás vagyok Neked!
    Anna és Te, igazi példaképek vagytok!
    Életből, kitartásból, EMBERSÉGBŐL: Jeles! Kitűnő! Dícséretes!
    Legyél büszke magadra, magatokra!
    Szeretettel és nagy tisztelettel:
    Juli

    VálaszTörlés
  5. Nagyra becsullek Fefe hogy a vegsokig kitartottal Anna mellett ��

    VálaszTörlés
  6. Csodálatos történet a Tiétek! Nagyon köszönöm, hogy megosztottad velünk. Ez már túl mutat a földi életen! Mindenkinek példát mutattok. A meghatódottságtól nem igazán találok szavakat. A SZERETET ÖRÖK!!!
    Anikó

    VálaszTörlés
  7. Drága Anna, FEFE és Mindenki!
    Alapjában véve nem szoktam semmihez sem kommenteket írni. Lassan már egy hete, hogy a facebookon megjelent egy bejegyzés, ha jól emlékszem, a HVG osztotta meg. Nem szeretném most idézni, de feltételezem, mindenki tudja, miről van szó. Valami furcsa indíttatástól vezérelve megnéztem, és azon az oldalon keresztül kerültem ide. Elkezdtem olvasni a bejegyzéseket, nézni a képeket. Még a facebook profilotokra is ellátogattam. Közben olyan érzések törtek bennem felszínre, amit már jó régen nem éreztem. Több éves távlatokról beszélek. Akkor éreztem ilyet legutoljára, amikor aránylag rövid időn belül több családtagomat elvesztettem. Talán azok a gondolatok, amelyeket itt most le fogok írni, már akkor megszülettek bennem, csak akkor valahogy nem jöttek ki. Így most, valamicskét ehhez a helyzethez igazítva szeretném őket leírni. Remélem, mindenkihez el fognak jutni valahogy soraim.
    Kedves Anna! Nem ismerlek. Ennek ellenére mégis úgy mellbe vágott az, ami Veled történt, hogy nem tudom szavakba önteni. A bejegyzéseket olvasva és a képeket nézve így ismeretlenül is ki merem jelenteni, hogy egy hihetetlen erővel, kitartással és akarattal rendelkező, nagyszerű kedves lány vagy. Ha most azt kérnék tőlem, hogy egy szóval foglaljam össze azt, amit gondolok Rólad, csak ennyit mondanék; Anna=ÉLET. Így, szándékosan nagybetűvel írva, nem a CapsLock ragadt be. Végigcsináltál olyan dolgokat, ami nagyon sok embernek becsületére válna. Túl vagy több életmentő műtéten, és mindet hihetetlen kitartással és erővel csináltad végig. Hm, én meg még a mandulámat is félek kivetetni…Ja, és utána meg lazán megmásztad a Kékest, transzplantált tüdővel, ahova én még csak a szerpentinen autóval merészkedtem föl. Tele vagy élettel. (Ne haragudj, de nem szeretnék múlt időben beszélni Rólad.) És ennek ellenére mégis az történt, ami történt. Nem értem. Rajtad kívül még rengeteg hasonló eset van, amiket szintén nem értek. Annyi rossz után, annyi kemény küzdelem után, amin túl vagy, nem ennek kellett volna következni. Hanem annak, hogy legyen egy igazi álomesküvőd, amit a férjeddel végig tudsz táncolni, ahogy arra az egyik írásodban is utaltál, majd utána boldogságban és szerelemben éltek legalább 100 évig. Nagyon nincs igazság ezen a kib..tt világon! Drága Kicsilány! Te annyira nem ezt érdemled! Boldogságot, szerelmet, vidámságot, szeretetet. Ismerek egy autószerelőt, aki nagyon szerette a szakmáját, de több évtizeddel ezelőtt egy Lada ékszíjtárcsa levágta a jobb kezének három ujját. Azóta minden egyes nap tökrészeg és kereken négyszer próbált végezni magával, (plusz egyszer ittas állapotban egy emeletet zuhant, de ez nem hiszem, hogy szándékos lett volna neki). És képzeld el, még mindig itt van köztünk. Te pedig, drága kicsi Anna, ilyen hihetetlen élni akarással már távol vagy. El kellett menned. Nincs itt valahol valami rohadt nagy probléma ezzel a világgal?
    Kedves FEFE! Téged sem ismerlek. Írtad, hogy ez valami olyan miatt történhetett, amit még nem értesz. Sajnos, nem értjük mi sem. De hidd el, ha valahogy tudnánk segíteni megérteni, hogy könnyebb legyen… Valahogy visszacsinálni ezt az egészet!
    Tudjátok, nekem most úgy néz ki, hogy nincs szükségem semmire. Ezért, ha látnék egy hullócsillagot és csak egyetlenegy kívánságom lehetne, higgyétek el nekem, hogy az lenne, hogy legyen ez az egész csak egy rossz álom és mindenki ébredjen fel belőle, ami történt, meg ne történjen meg soha, Ti pedig éljetek egészségben, szeretetben, boldogan,örökké! És másszatok meg minden hegyet!

    FEFE, kitartást Neked! És légy erős! Kicsilány! Te legyél ott fent nagyon boldog! És élvezz minden levegővételt!

    NightSprinter

    VálaszTörlés
  8. Good day. I am a private loan lender that gives out both business and personal loans to individual at a low interest rate of 2% no matter your location. If you are interested Contact me (Whats App) number:+917310847059 sumitihomelend@gmail.com Mr. Sumiti

    VálaszTörlés