2017. június 2., péntek

Libikóka


Légy hálás az életért, minden pillanatáért. Ez majd kiül az arcodra és aki látja, boldog lesz tőle :)


Hol lennék most?

A tengerparton Fefével, egy Pina Coladaval... A pocimat perzseli a nap, a hátamat mossa a víz... Az esküvőnket tervezzük... biztos jó lesz az a szalvéta-szín? Biztos nem kell a gyerekeknek még több játék? Hogy oldjuk meg, hogy Arti (a kutyánk) velünk lehessen?... És a többi kérdés zakatolna a fejemben, ami egy 24 éves nőciében szokott...

Hol vagyok?

Intenzíven. Küzdök az álmaimért, a következő levegőért, amit majd lélegeztető maszk nélkül tehetek. Küzdök újra az első lépésekért, az első ölelésért, egy csókért. A boldog pillanatokért. Minden nap.

Hol leszek?

Ahol csak lenni akarok :)



Nem tudom azt mondani, hogy könnyű... inkább azt, hogy bizonytalan. Hogy minden nap elesek, ha nem is szó szerint, de a szervezetem még nem elég erős. Ma is végig hőemelkedésem volt, reggel étvágytalan voltam, szívem szerint csak feküdtem volna és vártam, hogy elmúljon... Aludtam szinte egész délelőtt, nyakig betakarózva, kihagytam az ágyban biciklizést is, de ugyanolyan fáradtan keltem... Bejött Fefe és meg kellett emberelnem magam. Enni kicsit, kézi biciklizni kicsit, felülni, beszélni, összeszedni magam, hogy kikerüljek az ördögi körből... Hiszen, ha nem eszek, nem mozgok, nem lesz miből tovább építkezni. Egyik nap ilyen, másik nap olyan, de egyik lépés sem könnyű... viszont végtelenül boldoggá tesznek a legapróbb(nak tűnő) dolgok is.

Amikor kitolnak a napocskára és megérzem a meleget... Hallom csiripelni a madarakat. Látom azt a rengeteg zöldet, ahogy fújdogálja a szél a lombokat... egy kis méhecske gyűjti a virágport. A kisgyerekek szaladgálnak és a betegek megteszik az első lépéseket a hazaútra. Amikor bejön a családom, Fefe és megfogják a kezem. Tudom, hogy mellettem vannak. Hogy miattuk érdemes. Na, akkor felállok a székből, remegő, bizonytalan lábakkal de boldogan megyek, amíg bírom. :)

Ezt kívánom nektek is: lássátok meg a szépet, legyen miért megtenni a következő lépést. Ha egy percre is elveszítenétek a hiteteket, legyen mellettetek olyan ember, aki arra a kis időre megtart <3

7 megjegyzés:

  1. <3 <3 <3 Légy erős! Így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Szavak nincsenek rá, mennyire felnézek rád! Az a hatalmas erő, hit és szeretet ami benned van, az csodálatos. Legyél büszke magadra kicsilány! Sokan melletted vannak lélekben! Várjuk a posztokat és még jobban azt, hogy kint legyél egészségesen. :*

    VálaszTörlés
  3. Sokszor eszembe jutsz napközben. Nagyon drukkolok neked. Másfelől meg hálás is vagyok, hogy segítesz észnél lenni és nem ragadok le az apróbb, nagyobb hülyeségeknél, bosszúságoknál. Segítesz felidézni, hogy mi is a fontos.
    Remélem minél hamarabb eljön az a tengerparti pillanat! De addig is gyógyulj szépen, fokozatosan, ügyesen, ahogy eddig is!

    VálaszTörlés
  4. Good day. I am a private loan lender that gives out both business and personal loans to individual at a low interest rate of 2% no matter your location. If you are interested Contact me (Whats App) number:+917310847059 sumitihomelend@gmail.com Mr. Sumiti

    VálaszTörlés