2017. november 25., szombat

2 éve a 2. Tüdőátültetés


Anna sorai ezekről az időkről 1 évesen! :)
http://csaklevegot.blogspot.hu/2016/11/ne-halaltol-felj.html



Riasztás napja
http://csaklevegot.blogspot.hu/2015/11/





Nem tudták megállapítani miért ment tönkre az első transzplantált tüdő, de ma is fülembe cseng mikor Anna elmesélte a professzor szavait a 2. transzplant előtt: "Még egyszer nem lehet ilyen balszerencsés". Nagyon hittünk benne, hogy igaza lesz, nagyon így akartuk mi is.


Már elég régóta csak itthon voltunk kettesben. A család, a rokonok, a kitartó barátok látogattak, amikor szerettek volna, de Annának már régóta szobafogság volt itthon, velem. No persze nem annak éltük meg. :)
Annál sokkal jobban szerettük egymást!
Háttérbe toltuk az elég nagy problémákat és egész nap együtt szórakoztunk. Itt nem volt stressz, nem hagytuk a szobába beférni, nem idegeskedtünk, de mindent megoldottunk, szeretettel.
Május óta a munkahelyemen sem láttak, de nem volt kétség megéri mindent feladni, így sokkal jobb neki is és én is nyugodtabb voltam, hogy Őt boldogíthatom ezekben a nehéz időkben.
Be a kerekesszék a kocsiba és irány amikor csak tehettük.


Pár héttel korábban még a Libegőhöz is kigurultunk, voltunk meglepi repülésen és a blog is elérte az 1000 like-ot. :) Kihirdették az UNIQA győzelmet. Annyira kis szerény volt, alig merte elhinni, hogy Ő ezt megérdemli. Kincs ennél sokkat többet is érdemelsz ám! :) Nagyon nagy örömet okoztatok támogattátok a szavazáson is.
Járt a kölyökpezsgő, hisz a gyógyszerek mellett csak azt vállalta. :)
Anna az első aki a CF-es mindennapjairól Magyarországon blogot kezdett írni. Nagyon nem akart szerepelni, rá kellett beszélni. Napokon keresztül bíztatta az orvosa, egy felvételre annak idején ez ügyben. Aztán egy nagy elhatározást tett. Mivel akkor még nem akarta senki vállalni nyíltan mit kell megélnie egy CF-esnek és sokszor látta Ő is milyen problémát okoz a sorstársaknak a tudatlanság a környezet részéről, ezért miattuk elkezdte felvállalni. Idővel jött a blog is és az egyre több felkeresés.
November 24. a klinikára indulunk, szokásos kontroll vizsgálatok, már bármikor jöhet a riasztás, de aznap sem jött. Estére titkon eléggé aggódtam mert már csak pár lépés megy és nem tudok ezen segíteni...
Annyira kimerült és fáradt voltam az egész napos kerekesszékes rohangálás után, hogy nagyon mélyen bealudtam. Addig mindig picit éber voltam már alvásnál, ha nem kellett, akkor is figyeltem Annára éjjel, de aznap este teljesen elvesztem. Annyi még megvan hogy egyszer felébredek Anna telefonál, azt se tudtam mennyi az idő meg kivel beszél, de amint ezen agyaltam volna már aludtam is :D
Idővel Anna rángatására ébredtem aki nevet, hogy én milyen nehezen ébredek, de ébredjek már mert riasztása van azért telefonált. :D

Tiszta kis izgalom volt a lelke, titokban aggódtam, de mosolyogtunk, hiszen most megcsinálhatjuk. Aztán innentől rájöttem már nem tehetek mást csak, hogy szeretem. Mint mindig, mindennap korábban is, odaáig viszont még fizikalag is kellett a segítség.
Mélyről őszintén jött a szeretet, de akkor éppen olyan kevésnek éreztem ezt.
Később Anna többször elmondta, az életében, hogy pont ez az ami a legfontosabb volt. :)
Néha apróságnak tűnhet, de ez a legjobb és legtöbb, amit életünk során adhatunk és kaphatunk:
A szeretet, ami néha példátlan erőt is adhat nekünk. :)




Örökké !

2 megjegyzés: