2015. október 5., hétfő

Álcázás


Lehetsz te bohóc, titkárnő vagy akár mezei egér is. Ha más vagy, azt úgyis kiszúrják!

Szokták mondani, hogy a gyerekek kegyetlenek...
Ugyan már...
...és a felnőttek?

Ha mindig lenne nálam egy üres műanyag pohár, akkor az emberek bámészkodásából már összeszedtem volna egy luxus nyaralásra valót és épp Hawaii-n süttetném a hasam :)

Hol egy nyaki kanül miatt, hol az oxigén miatt (de a kerekesszéket már nem is említem), az embereknek majd kiesik a szemük. :) Vagy épp el is esnek, mert előremenetben hátrafelé bámulnak.

Pedig ha tudnátok, hogy én is ugyanolyan ember vagyok, és fél éve feltűnés nélkül én is köztetek sétáltam... :P

Láttátok már a 'Csillagainkban a hiba' c. filmet? Néha én is így érzem magam.
Ha van időtök, nézzétek meg! :)

1 megjegyzés:

  1. 2% -os ésszerű kamatlábbal nyújt hitelt vállalkozásoknak és magánszemélyeknek. E-mail: (christywalton355@gmail.com), ha érdekli a hitelkínálat.

    VálaszTörlés