2015. október 8., csütörtök

Év & Nap forduló


A boldogság nem azt jelenti, hogy minden tökéletes. Csupán azt, hogy figyelmen kívül hagyod a hiányosságokat! 


Hurrá! 1 éves lettem! :)

Amikor túl lettem a tüdőtranszplantáción, az elején havonta megköszöntöttek, hisz az egy újjászületés volt. Majd egy éves koromban tortát is kaptam, szép kis 1-es gyertyával... :)

Aztán amikor túl voltam a hasi műtéten is, ami szintén egy életmentő műtét volt, úgy döntöttem, hogy innentől ezt is ünnepelni fogom, sőt! :) Minden életmentős műtétet, szóval lényegében szinte minden évszakban van egy szülinapom. :)
Ez persze nem azt jelenti, hogy tortát és ajándékot kérek, csupán azt, hogy: Örülök, hogy élek! :)



És ha már évfordulónál tartunk, akkor itt egy napforduló is: 99 napja vagyok újra tüdőtranszplantációs várólistán!

1 megjegyzés:

  1. 2% -os ésszerű kamatlábbal nyújt hitelt vállalkozásoknak és magánszemélyeknek. E-mail: (christywalton355@gmail.com), ha érdekli a hitelkínálat.

    VálaszTörlés