2015. október 31., szombat

Szavazás &1000 Like & Meglepi! :)



Annyi hírem van, azt se tudom hol kezdjem... :)

Lezárult a szavazás és 813 szavazattal a 2. helyen végeztem. Naaagyon köszönöm mindenkinek, több, mint 200-an megosztották a bejegyzést <3 Nagyon hálás vagyok Nektek! És amennyi jókívánságot kaptam... eltettem egy puttonyba, így minden napra jut egy! Rosszabb napokra kettő is ;)

A Facebook oldalam pedig tegnap este elérte az 1.000 lájkot, a blog látogatottsága pedig túllépte a 30.000-et! :) Hihetetlen, hogy ennyien velem vagytok! :)

És az október hónap csúcspontja:
A vőlegényem elvitt meglepibe egy sétarepülésre. Eddig mindig csak az ablakunkból csodálhattam a repcsiket, de ma felszálltunk és elrepültünk egész Pestig. Valami csodálatos fentről minden. :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése