2017. március 8., szerda

Szivárvány


Minél nagyobb a vihar,
annál szebb a szivárvány!

A képen az utolsó "vacsim" látható :) Nagyon profi vagyok egyébként, 15-20 gyógyszert egyszerre gond nélkül le tudok nyelni. Innivaló nélkül viszont egyet sem :D

Szóóval: holnap újra hazamegyek! :)
De most sokkal nyugodtabban, mint idén korábban, hiszen nincs váladékom, 5-6 km-eket letudok tekerni egyhuzamban, a légzésfunkcióm újra elérte a 62%-ot -nahát, pont erről álmodoztam és ezért dolgoztam :)
Otthon: megint rengeteg tervem van! :) Első körben beülök a megérdemelt kádba, hogy végre tisztának érezhessem magam és mert nőnap van... aztán nekiugrunk végre az esküvőszervezésnek!
Most hogy jobban lettem, végre elkezdtem agyalni, hogy milyen ruhát szeretnék, milyen csokrot, milyen cipőt, stb... :) Sose voltam ilyen csajos, mindig acélbetkóba-bőrdzsekibe jártam, de ki gondolta volna, hogy ilyen nehéz jó ruhát választani!! :O :)

Tehát az elmúlt 2-3 hónap összefoglalva:
Decemberben az 1 éves bronhoscopia után elkezdtem köhögni, váladékom lett. Majd elkaphattam valami vírust, ami ráment a májamra, így a két ünnep közötti időszak nem volt túl jó a hasfájás miatt. Aztán mivel a váladék csak nem múlt és már elejtettem két antibiotikum kúrát is, kénytelen voltam bejönni vénás kezelésre. Akkor volt a nagy szmogriadó, szóval bejöttem Pestre és egyből be is fulladtam, majd jött az influenza. Lejárt a két hét és a vesém miatt le kellett állítani az antibiotikumot. Aztán egyre fáradtabb lettem és nyűgösebb, bár ez nőknél megszokott, én azért utálom :D
Visszajöttem kontrollra, aztán rosszul lettem: belázasodtam, bedagadt a torkom, fájt mindenem és kiderült, hogy túltermelődik a pajzsmirigy, sőt bacim és gombám is van.
A 2 hét alatt 2 bronhoscopia volt, sok-sok váladékkal, lázzal és fájdalommal. A légfum lement 40%-ra és nem voltam boldog. DE! Aztán megráztam magam, na meg persze még több gyógyszert kaptam: kikeltem az ágyból és csináltam. 

Ne higgyétek, hogy ez bármikor is könnyű. Az ember 5 másodperc alatt padlóra tud kerülni és ha elhagyja magát, lehet, hogy sose áll fel. De ha hiszel, van célod, akkor tényleg bármi sikerülhet! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése